Vés enrere Publicat el Primer diccionari de medicina il·lustrat en castellà

Publicat el Primer diccionari de medicina il·lustrat en castellà

Ha estat publicada la edició en castellà del Primer diccionari de medicina il·lustrat
19.09.2019

El Primer diccionari de medicina il·lustrat en castellà per a nens i nenes ha estat publicat per l'editorial de l'Hospital Italiano de Buenos Aires (Delhospital Ediciones).

Aquest diccionari, que ja havia estat publicat en català, és el fruit del treball de més de 1200 nens catalans de segon, tercer i quart de primària que van definir, mitjançant els seus dibuixos i les seves paraules, els mots més freqüents que s'utilitzen per parlar de la salut i les malalties.

Aquest treball, dirigit per la Dra. Rosa Estopà, ha estat un treball col·laboratiu amb nens i nenes de 8 escoles de Catalunya que van descriure i van dibuixar al voltant de 300 paraules del àmbit de la salut. Tot seguit, 12 estudiants universitaris van digitalitzar i van processar els materials recollits perquè experts en llengua, en didàctica i en medicina fragmentessin les explicacions dels estudiants col·laboradors amb l'objectiu de construir les definicions finals del diccionari.