Vés enrere El COMG dona 600 diccionaris de medicina a escoles i instituts de Girona

El COMG dona 600 diccionaris de medicina a escoles i instituts de Girona

12.03.2019

El Col·legi Oficial de Metges de Girona ha repartit més de 600 exemplars del Primer diccionari de medicina il·lustrat. Aquest és el primer diccionari de medicina per a nens i nenes en català dirigit per la investigadora del grup IULATERM (IULA-CER) Rosa Estopà i amb la participació de 1.200 escolars de primària.

El Col·legi ha realitzat diverses reunions amb directors dels Centres de Recursos Pedagògics de les comarques gironines i el 26 de febrer de 2019 va fer una presentació al Servei Educatiu del Gironès, acompanyat de la investigadora Rosa Estopà, per valorar conjuntament la millor forma d'usar els llibres a l'aula.