Vés enrere Comunicació en salut al 3ICHC

Comunicació en salut al 3ICHC

Jornada de comunicació en salut a la 3ra edició del Congrés Internacional de Comunicació en Salut
23.10.2017

El 19 i 20 d'octubre de 2017 ha tingut lloc a la Facultad de Humanidades, Comunicación y Documentació (UC3M), de la Universitat Carlos III de Madrid, la 3a edició del Congrés Internacional de Comunicació en Salut (3ICHC), sota el lema “La salut del segle xxi”. Aquesta trobada científica ha comptat amb la presència de ponents d'organitzacions internacionals i altres institucions pioneres en la comunicació i la salut.

El 3ICHC ha inclòs diverses taules de debat, ponències i comunicacions al voltant de la comunicació i la salut. Aspectes com la comunicació en atenció primària de salut i atenció especialitzada, salut pública, comunicació durant emergències de salut, periodisme en salut, e-health, publicitat en salut i campanyes de promoció de la salut per experts en aquestes matèries.

La comunicació intitulada “Comunicación en salud en el caso de enfermedades raras: el reto de superar sus barreras” ha estat presentada pels investigadors de JUNTS Beni Gómez, Modesta Pousada, Manuel Armayones i Alicia García amb la col·laboració de Rafael Pulido Moyano de la Universidad de Almería.