Vés enrere Participació d'IULATERM en la Tercera Jornada de la Càtedra Pompeu Fabra

Participació d'IULATERM en la Tercera Jornada de la Càtedra Pompeu Fabra

11.10.2017

Els dies 26 i 27 d’octubre se celebrarà a Barcelona la Tercera Jornada de la Càtedra Pompeu Fabra, que es titula “El sentiment de pertinença i la llengua”.

En la conferència inaugural del 26 d’octubre, la doctora Carme Junyent, directora del Grup d'Estudi de Llengües Amenaçades (GELA) i professora de la Universitat de Barcelona, pronunciarà la conferència "La llengua, signe d'identitat transmissible i acumulable". Durant la sessió del 27 d’octubre, el mediador intercultural Gagandeep Singh i els escriptors Matthew Tree i Najat El Hachmi descriuran el procés d’integració al nostre entorn a través de la llengua catalana i a partir de la seva experiència personal.

El programa complet de la Jornada es pot consultar en aquest enllaç. L’assistència a les dues sessions és gratuïta, però requereix una inscripció prèvia mitjançant aquest formulari.

La càtedra Pompeu Fabra, creada l’any 2014, té l’objectiu de difondre i promoure la llengua i la cultura catalanes en el marc de la Universitat Pompeu Fabra. L’organització de les jornades anuals de la càtedra és a càrrec de Maria Teresa Cabré (directora de la càtedra Pompeu Fabra), Laia Vidal (becària de la càtedra Pompeu Fabra i investigadora d’IULATERM) i Albert Servitje (coordinador del Gabinet Lingüístic de la Universitat Pompeu Fabra).

Enllaç relacionat: