Vés enrere El projecte JUNTS a Realiter 2017

El projecte JUNTS a Realiter 2017

JUNTS va participar a la XIII Jornada Científica de la xarxa panllatina Realiter: “Terminologia per a la normalització i terminologia per a la internacionalització”

11.10.2017

Realiter és una xarxa panllatina de terminologia que agrupa persones, institucions i organismes de països de llengües neollatines que treballen activament en terminologia, dins la qual participa activament el grup IULATERM de la Universitat Pompeu Fabra.

En el marc de la XIII Jornada Científica organitzada per la xarxa Realiter, duta a terme el 6 d’octubre de 2017 a l’Institut d’Estudis Catalans, els investigadors del projecte JUNTS Rosa Estopà i Jorge Porras van presentar la comunicació intitulada “Recursos para hacer análisis de comprensión a textos médicos escritos: análisis cuantitativo de tres casos médicos”.