Si tens dubtes abans de matricular-te o després de formalitzar la matrícula, posa't en contacte amb el Punt d'Informació a l'Estudiant.

Si tens dubtes sobre el procés d'assignació i reassignació de places consulta el Canal Universitats.

Si no et matricules en la data assignada perdràs la plaça
Per ajudar-te a fer la matrícula, pots consultar aquest vídeo. Per a més informació activa els subtítols

Convocatòria de Juny

El dia i l’hora per fer la matrícula depenen dels estudis i de la preferència assignada. És molt important que consultis al portal accesnet el resultat de la teva assignació.

Convocatòria Setembre

Si tens dubtes en el moment de matricular-te escriu a [email protected] o si ja has formalitzat la matrícula i tens dubtes, posa't en contacte amb el Punt d'Informació a l'Estudiant.

• Si t’han admès a un grau de la UPF  a la primera preferència, t’has de matricular el 27 de setembre del 2023 de les 9 fins a les 18.00 hores.
  • Si t'han admès a un grau de la UPF en la segona assignació de setembre, t'has de matricular el dia 4 d'octubre del 2023 de les 9 fins a les 18.00 hores.
  • Si t'han admès a un grau de la UPF en la tercera assignació de setembre, t'has de matricular el dia 13 d'octubre del 2023 de les 9 fins a les 18:00 hores.

Consulta les FAQ
i si encara tens dubtes, Pregunta'ns