Si tens dubtes en el moment de matricular-te o si ja has formalitzat la matrícula i tens dubtes, posa't en contacte amb el Punt d'Informació a l'Estudiant.

Convocatòria de juny Convocatòria de juny

El dia i l’hora per fer la matrícula depenen dels estudis i de la preferència assignada. És molt important que consultis al portal accesnet el resultat de la teva assignació.

Convocatòria de setembre Convocatòria de setembre

Si has estat admès a un grau de la UPF en la primera reassignació de setembre, has de matricular-te el dia 5 d’octubre del 2021de les 9 fins a les 23.59 hores.

Recorda: si no et matricules durant aquesta data, perdràs la plaça.

Per ajudar-te a fer la matrícula, pots consultar aquest vídeo. Per a més informació activa els subtítols.

Consulta les FAQ
i si encara tens dubtes, Pregunta'ns