Si tens dubtes en el moment de matricular-te, et resoldrem els dubtes de matrícula a [email protected] entre les 9.30 i les 13.00h. Fora d'aquest horari, o si ja has formalitzat la matrícula i tens dubtes, posa't en contacte amb el Punt d'Informació a l'Estudiant.
El dia i l’hora per fer la matrícula depenen dels estudis i de la preferència assignada. És molt important que consultis al portal accesnet el resultat de la teva assignació.

T’han assignat la UPF en la primera reassignació de la convocatòria de setembre?

Si t’han assignat la UPF en la 1a reassignació de la convocatòria de setembre hauràs de matricular-te el dia 23 d'octubre a partir de les 10 fins a les 13 hores.

Si tens dubtes abans de fer la matrícula, pots posar-te en contacte amb el Punt d’Informació a l’Estudiant (PIE), des d’on resoldrem totes les teves consultes.  Per ajudar-te a fer la matrícula, pots consultar aquest vídeo tutorial.

Recorda: si no et matricules durant aquestes dates, perdràs la plaça.

Consulta les FAQ
i si encara tens dubtes, Pregunta'ns