Si tens dubtes abans de matricular-te o després de formalitzar la matrícula, posa't en contacte amb el Punt d'Informació a l'Estudiant.

Si tens dubtes durant el procés de matrícula, contacta amb nosaltres en l'horari de X a X a través d'aquest enllaç.

Si tens dubtes sobre el procés d'assignació i reassignació de places consulta el Canal Universitats.

Convocatòria de juny Convocatòria de juny

El dia i l’hora per fer la matrícula depenen dels estudis i de la preferència assignada. És molt important que consultis al portal accesnet el resultat de la teva assignació.

Si no et matricules en la data assignada perdràs la plaça.

Per ajudar-te a fer la matrícula, pots consultar aquest vídeo. Per a més informació activa els subtítols.

Convocatòria de setembre Convocatòria de setembre

Si tens dubtes en el moment de matricular-te o si ja has formalitzat la matrícula i tens dubtes, posa't en contacte amb el Punt d'Informació a l'Estudiant.

Si no et matricules en la data assignada perdràs la plaça

Per ajudar-te a fer la matrícula, pots consultar aquest vídeo. Per a més informació activa els subtítols.

Consulta les FAQ
i si encara tens dubtes, Pregunta'ns