Les especialitats del Màster de Secundària estan distribuïdes entre les diferents universitats catalanes.

L'Oficina d'Accés a la Universitat és la responsable del procés de preinscripció al màster de secundària per a totes les universitats catalanes que imparteixen alguna de les especialitats.

Un cop finalitzat el procés, l'Oficina envia a les universitats catalanes el llistat d'estudiants admesos a cada especialitat del màster.

Pots consultar la universitat que imparteix l'especialitat que has de cursar d'acord amb la teva titulació en aquest enllaç: distribució de les especialitats del màster.

L'especialitat de Matemàtiques

El Màster de Formació del Professorat de Secundària de Matemàtiques s'imparteix amb caràcter interuniversitari, amb la participació de les universitats següents: UAB, UB, UOC, UPC i UPF. La coordinació del màster correspon a la Universitat Autònoma de Barcelona i les classes presencials s'imparteixen a la Universitat Pompeu Fabra, al Campus de la Ciutadella.

Consulta els horaris de l'especialitat.

Podeu contactar amb el coordinador general del màster, Jordi Deulofeu de la UAB, per a qualsevol dubte: [email protected].

Tens algun dubte? Pots contactar amb el Departament d'Educació al 934996900.