Vés enrere 13/03/2023 a les 18.30h (aula 52.S31) sisena sessió dels Dilluns del Professorat: Biblioteques escolars i dinamització de la lectura amb Mònica Baró

El dilluns 13 de març a les 18:30 es durà a terme la sisena sessió dels Dilluns del Professorat a l'aula 52.S31 del Campus de Poblenou i es podrà seguir en línia.

07.03.2023

La xerrada té per objectiu mostrar els beneficis de comptar amb una bona biblioteca en un centre educatiu i com aquesta és fonamental per dinamitzar i fomentar la lectura -en qualsevol format- per al lleure, la formació o la  informació. A la vegada, debatrem quines condicions ha de complir una biblioteca per complir de manera eficient amb aquestes funcions.

Mònica Baró Llambias és Diplomada en Biblioteconomia i Documentació, llicenciada en Història i doctora en Documentació, ha treballat en l’àmbit de la biblioteca escolar i de la biblioteca pública. Actualment, és professora Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona. S’ha especialitzat en biblioteques escolars i promoció de la lectura i ha publicat nombrosos articles i llibres sobre el tema. Ha format part de l’equip que ha dut a terme els estudis sobre la situació de les biblioteques escolars a Espanya el 2005, el 2010 i el 2013. És coordinadora del Màster de Biblioteca escolar i promoció de la lectura (UAB-UB). Ha impulsat l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura de la UB. Pertany a BiBES: Biblioteques, Educació i Societat, grup de recerca consolidat reconegut per la Generalitat de Catalunya (2014 SGR 382).

Inscriu-te en aquest enllaç.