Temps complet i temps parcial

Els estudiants que facin el màster a temps complet han de matricular totes les assignatures (60 crèdits). Els estudiants que s'acullin a temps parcial hauran de matricular les assignatures que indica el pla per al primer curs acadèmic (30 crèdits). Al següent curs acadèmic es matricularan els 30 crèdits restants. Consulteu les assignatures del Pla d'estudis a la taula que trobareu a sota.

Avaluació

L'avaluació de totes les assignatures és continuada, no hi ha exàmens presencials, excepte la presentació del Treball Fi de Màster que tindrà lloc un dia del mes de juny al Campus Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra.

Idioma vehicular

• Mòdul 1 de fonaments: català. Pot fer-se ús de textos en castellà i anglès.
  • Mòduls 2 (especialitat docent) i 3 (pràcticum i TFM): català i castellà.

Pràctiques en centre educatiu

La durada de les pràctiques és d'unes 250 hores repartides entre els tres trimestres del curs acadèmic. Les pràctiques s'han de cursar en centres de Catalunya acreditats pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.  L'horari dels centres de pràctiques és majoritàriament de matí. Durant els períodes de pràctiques no hi haurà docència presencial en horari de tarda.

Pla d'estudis

Guia de matrícula

1r curs acadèmic temps parcial
Mòdul Codi UPF Assignatura Crèdits 1r trimestre Crèdits 2n trimestre Crèdits 3r trimestre
1. Fonaments de l'Educació Secundària 32864 Desenvolupament, aprenentatge i educació 5
32865 Societat, família i educació: processos i contextos   10
2. Especialitat Docent 32873 Complements per a la formació disciplinar en llengua i literatura catalana i castellana   5
32872 Fonaments de l'aprenentatge i ensenyament de la llengua i literatura catalana i castellana 10

2n curs acadèmic temps parcial
2. Especialitat docent  32874 Disseny d'entorns de l'aprenentatge innovadors i iniciació a la investigació educativa en llengua i literatura catalana i castellana   10
3. Pràcticum (presencial centre educatiu) 32884 Pràctiques en centre educatiu CAT/CAST 14
32885 Treball final de màster CAT/CAST 6

Si ets estudiant del pla antic (matriculat amb anterioritat al curs 2023-24), has de seguir la següent guia de matrícula.