Tecnocampus_socials

L'Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa -Tecnocampus és un centre adscrit a la Universitat Pompeu Fabra que té la seu al parc Tecnocampus Mataró-Maresme. Imparteix el Màster en Emprenedoria i Innovació, un programa oficial amb més de 12 anys d'experiència on es combinen elements acadèmics, professionals, estructurals i humans que fan possible transformar les idees innovadores en negocis reals. El centre compta amb una incubadora de projectes, la presència de 130 empreses privades al campus i disposa de laboratoris de creació i desenvolupament de productes.

Un programa únic, per a estudiants amb idees creatives i innovadores, que volen portar a la realitat els projectes emprenedors amb l'ajuda dels millors professionals i gràcies a l'accés al fòrum d'inversió privat per finançar els millors projectes innovadors del màster.