• upf.edu
  • Contacte
  • ca
  • Campus Global

Per què estudiar un màster o doctorat en comunicació?

Perquè la comunicació és una eina fonamental a la societat del segle XXI, i perquè el sector de la comunicació és un sector molt dinàmic i en procés de canvi, que requereix de la participació de joves professionals que aportin idees innovadores.

Per què a la UPF?

Perquè els programes docents de la UPF es caracteritzen per tractar els nous fenòmens comunicatius (documental creatiu, transmèdia, comunicació mòbil, xarxes socials, comunicació estratègica) des d'una perspectiva rigorosa i interdisciplinària, amb professors i investigadors reconeguts internacionalment.

Perquè compta amb una infraestructura i uns equipaments de primera línia, en el Campus de la Comunicació, situat al [email protected], el barri de la innovació i el coneixement a Barcelona.

Què en diuen els estudiants?

"El més interessant de la relació entre professor i alumne és que els professors ens tracten com a futurs investigadors". P.S., estudiant del màster universitari en Comunicació Social.

"Crec que és una de les poques oportunitats a Espanya per estudiar un màster d'estudis cinematogràfics oficial en una universitat pública amb alguns dels millors investigadors del país i un pla d'estudis transversal i multidisciplinari. Per a mi ha estat, sens dubte, la meva millor experiència formativa". B. H., estudiant del màster universitari en Estudis de Cinema i Audiovisual Contemporanis.

"Després del màster vaig voler continuar el meu projecte de recerca i ho vaig poder fer gràcies al doctorat en Comunicació, que m'ha suposat una porta oberta al món acadèmic, a la recerca i a la docència" . M.C. i L.P., estudiants del doctorat en Comunicació.

"Com a estudiant del Màster Universitari en Estudis Internacionals sobre Mitjans, Poder i Diversitat de la UPF, el que en pots esperar és obrir la teva ment gràcies a l'àmplia gamma de recerca, tant consolidada com emergent, en la representació que fan els mitjans dels més vulnerables. Crec que és una experiència inspiradora, satisfactòria i gratificant que m'ha fet reflexionar profundament, examinar críticament i avaluaa analíticament el paper dels mitjans així com la influència del poder pel que fa a la diferència". K.M., Màster Universitari en estudis Internacionals sobre Mitjans, Poder i Diversitat.

Màsters interuniversitaris en què participa el Departament

Màster interuniversitari en Joventut i Societat
www.udg.edu/masterjoventut