Vés enrere Cristina Güerri, estudiant de doctorat de la UPF, ha estat seleccionada per formar part del Europaeum Scholars Programme 2018-2020

Link del web: https://europaeum.org/europaeum-scholars-programme/

18.12.2017

Ha estat una dels 30 seleccionats d'entre més de 140 aspirants de les 13 universitats europees que conformen el Europaeum.

El Europaeum Scholars Programme és un programa dirigit a estudiants de doctorat de ciències socials i humanitats que tinguin la capacitat i el desig de contribuir a la millora del futur d'Europa.

El programa té una durada de dos anys i consistirà en 8 mòduls que seran impartits en diverses universitats membres del Europaeum com ara The University of Oxford, Leiden University, Graduate Institute of International and Development Studies of Geneva o Charles University of Prague.

El programa té com a objectiu abordar de manera multidisciplinària alguns dels reptes culturals, polítics i socials als quals s'enfronta Europa avui dia aplicant el coneixement acadèmic dels seus participants a la pràctica.