El màster en Comunicació Social pretén formar investigadors del camp específic de la comunicació social. En aquest àmbit la demanda de coneixement social és cada dia més elevada. És per això que s'ha de formar experts que hi donin resposta. Així, en el mòdul metodològic es proporcionen als estudiants els coneixements necessaris sobre els mètodes de recerca científica en comunicació, i en el mòdul compost per assignatures optatives s'aprofundeix en els temes que són centrals en l'àmbit de la comunicació i, en concret, aquells en què el Departament de Comunicació de la UPF és al capdavant.

• Formar personal docent i investigador en l'àmbit de la comunicació.
  • Dotar els estudiants de les eines imprescindibles per dur a terme la formació en recerca que els permeti accedir al doctorat en Comunicació Social (prèvia admissió).
  • Formar experts i analistes en comunicació.
  • Donar una formació avançada de caràcter interdisciplinari.
  • Capacitar per assessorar institucions i empreses en l'àmbit de la recerca bàsica i aplicada en comunicació.

Preu

• Estudiants UE: 3.300 € (preu provisional, pendent de l'aprovació del Decret de la Generalitat de Catalunya)
  • Estudiants no UE: 6.739,80 €

De setembre a juny, Horari De tarda

Durada

1 any acadèmic a temps complet, 2 anys acadèmics a temps parcial (60 crèdits ECTS)

Idioma

El castellà és l'idioma principal del màster, si bé alguna assignatura s'imparteix en català o en anglès. Els materials i la bibliografia estan en castellà, anglès i català. Es pot consultar l'idioma en què s'imparteix la docència en el pla docent de les assignatures.

Places

Modalitat

De recerca

Doctorat de la UPF al qual dóna accés