JIMENEZ MORALES, JOSE MANUEL

Departament de Comunicació
Comunicació Audiovisual

Roc Boronat, 138 08018 Barcelona

Llicenciat en Comunicació Audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra i en Teoria de la Literatura i Literatura Comparada per la Universitat de Barcelona. Doctorat en Comunicació Social per la Universitat Pompeu Fabra. Ha estat guionista, productor i realitzador de diversos projectes cinematogràfics i televisius, així com de programes culturals (Via Digital, Ona Catalana, Ràdio Barcelona/La SER). Contribueix, des de l'assaig i la crítica, en diverses publicacions i editorials i ha participat en diversos estudis a un nivell individual i dins dels grups d'investigació en comunicació UNICA i CINEMA. Compta amb tres estades de recerca (University of Oxford, University of California Los Angeles i British Film Institute) i ha impartit docència en diverses universitats alemanyes.

Línies de recerca

- Estètica i narrativa audiovisual;
- Realització i producció de cinema i televisió;
- Ficció televisiva nord-americana;
- Cinema contemporani;
- Hermenèutica i literatura comparada.

Docència

- Aula de Cinema;
- Creació i Realització de l'Audiovisual Empresarial i Institucional;
- Fonaments de Realització Televisiva.