Vés enrere Casa Asia: "Presentació online del llibre "El Codigo Boxer"

Casa Asia: "Presentació online del llibre "El Codigo Boxer"

A finals del segle XVI es van reunir en aquest bell i misteriós còdex compilat a Manila descripcions d’un ampli ventall de pobles asiàtics, majoritàriament escrites per observadors castellans i portuguesos. L’àlbum anava il·lustrat per desenes d’imatges d’un artista xinès, representant a la diversitat ètnica dels pobladors, així com a éssers mitològics i de la zoologia fantàstica xinesa.

Dimarts: 10 de novembre de 18.00 h a 19.30 h
Inscripcions obertes.
Online. 24 hores abans de la presentació, les persones inscrites rebran la informació que cal per accedir-hi.
Activitat gratuïta.
Casa Asia, Universitat Pompeu Fabra i Universitat de Barcelona Edicions.
06.11.2020

En aquest volum que presentem es plantegen algunes de les qüestions urgents al voltant de la seva autoria, datació, agenda política, i representació del món asiàtic, de les Illes de los Ladrones i Filipines a la Xina i el Japó, i de Nova Guinea a Sumatra.

Paraules de benvinguda:
Rafael Bueno, director de Política, Societat i Programes Educatius de Casa Àsia.

Hi participen:
Carlos Martínez Shaw, catedràtic emèrit de la UNED, membre de la Reial Acadèmia de la Història
Joan-Pau Rubiés, Professor d’investigació ICREA, Universitat Pompeu Fabra
Manel Ollé, professor d’Estudis Xinesos, Universitat Pompeu Fabra