Vés enrere La revista d'història "Ab Origen" cerca col.laboradors

La revista d'història "Ab Origen" cerca col.laboradors

La revista digital de divulgació històrica Ab Origine cerca col.laboradors entre els futurs historiadors, estudiants ara d'història de Grau o Màster i doctorands.

10.06.2020

La revista, iniciada per historiadores i historiadors joves, té l'objectiu d'omplir un buit existent en la difusió històrica rigorosa, de qualitat i en català. També vol esdevenir una plataforma de promoció per a joves estudiants, graduats i investigadors en història, amb l'objectiu que la seva recerca no quedi clausurada en el si de les facultats i els seus despatxos.

El seuequip de col·laboradors/es està constituït majoritàriament per estudiants d’història de grau o màster i per doctorands; però, tot i ser prou nombrós, les generacions passen i cal anar trobant futurs historiadors que vulguin agafar-ne el relleu.

Les persones interessatdes a col·laborar amb Ab Origine es poden posar en contacte amb la revista a través del seu correu electrònic: [email protected].