Vés enrere Taula Rodona: Coronavirus , la crisis darrera la pandèmia

Taula Rodona: Coronavirus , la crisis darrera la pandèmia

El proper dijous 20 de febrer l'ESCI-UPF organitza la taula rodona “Coronavirus: la crisi darrera la pandèmia” que permetrà conèixer quines afectacions està causant el coronavirus a nivell econòmic, social i de salut.

12.02.2020

Dia: 2020.02.20
Hora: 18.00 h.
Lloc: Sala d'Actes

Pg. Pujades, 1
08003 Barcelona,

La taula rodona comptarà amb tres ponents excepcionals:

Dr. Antoni Trilla - Cap del Servei de Medicina Preventiva i Epidemiologia de l’Hospital Clínic de Barcelona, degà de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona (UB)
Dr. Manel Ollé - Professor titular d’Història i Cultura de la Xina Contemporània a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i coordinador del Màster d’Estudis Xinesos (UPF)
Sr. Marc Torras - CEO i fundador de l’empresa de components industrials GISP Ltd. (amb base a Hangzhou). Alumni d’ESCI-UPF (1a promoció del Grau Superior en Comerç Internacional)

Moderarà l’acte el director d’ESCI-UPF, Dr. Albert Carreras.

Aquest virus que, en poc més de 2 mesos, compta amb més de 43.000 casos confirmats i ja supera el miler de morts s’ha originat i propagat des de la Xina, motor de l’economia mundial.

Donada aquesta situació, a ESCI-UPF volem conèixer què n’opinen experts de diferents àmbits i fer-nos una opinió basada en fets objectius i rigorosos.

Cal registre previ .