Vés enrere Publicació del llibre de la jornada HEALTHCOM'19

Publicació del llibre de la jornada HEALTHCOM'19

10.12.2019

El 28 de febrer d’enguany va tenir lloc al Campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra la II jornada Healthcom de Comunicació, llenguatge i salut. L’equip de treball del grup IULATERM, sota la coordinació de la investigadora principal del projecte JUNTS (Dra. Rosa Estopà), va prendre el compromís d’editar les conferències i ponències en diversos formats i d’informar els participants quan el llibre estigués publicat.

Ens fa il·lusió anunciar que l’editorial Documenta Universitària acaba de publicar, en suport paper i en suport digital, el llibre Comunicació, llenguatge i salut / Comunicación, lenguaje y salud. Estratègies lingüístiques per millorar la comunicació amb el pacient / Estrategias lingüísticas para mejorar la comunicación con el paciente.

El llibre es pot adquirir en els diversos formats disponibles en la pàgina web de Documenta Universitària.