Vés enrere Premi Eugen Wüster 2018

Premi Eugen Wüster 2018

30.11.2018

El professor Gerhard Budin de la Universitat de Viena ha rebut el Premi Eugen Wüster 2018. Aquest és un premi internacional per al reconeixement de la trajectòria i les aportacions fetes en el camp de la terminologia i és concedit per part de Infoterm; de la UNESCO-Chair in Multilingual, Transcultural Communication in the Digital Age, de la Universitat de Viena i del Museu del Esperanto. El premi està co-subvencionat  per la ciutat de Wieselburg i l'Institut internacional de recerca en terminologia (International Institute for Terminology Research).

El professor Budin és ben conegut en terminologia i també en iniciatives europees sobre recursos lingüístics, des d'on alguns membres de l'IULA hem pogut compartir debats i projectes.

Premiats d'edicions anteriors