Vés enrere M. Teresa Cabré Castellví, reelegida presidenta de la Secció Filològica de l’Institut d’Estudis Catalans

13.06.2018

M. Teresa Cabré Castellví, catedràtica emèrita de la Universitat Pompeu Fabra, membre del grup de recerca IULATERM (Lèxic i Tecnologia) de l’Institut de Lingüística Aplicada i directora de la Càtedra Pompeu Fabra, ha estat reelegida presidenta de la Secció Filològica de l’Institut d’Estudis Catalans. Després del primer mandat 2014-2018, marcat per la publicació de la Gramàtica de la llengua catalana (2016) i l’Ortografia catalana (2017), i amb el mateix equip format per Mila Segarra, Ramon Sistac i Màrius Serra, s’engega aquest segon mandat 2018-2022, en què està previst que apareguin nous recursos per a la normativa de la llengua catalana.

Recull de premsa: