Vés enrere 19-20-21/10/2022 | Jornadas internacionales: ¿amigos o enemigos? España y Francia: intereses dinásticos e intereses nacionales (siglo XVIII)

18.10.2022

Des del GEICP, Grup d’Estudis de les Institucions i de les Cultures Polítiques, segles XVI-XXI, ens plau convidar-vos a les jornades internacionals que tindran lloc els propers 19, 20 i 21 d’octubre sota el títol:

¿Amigos o enemigos? España y Francia:

Intereses dinásticos e intereses nacionales

(siglo XVIII)

Aquestes jornades s’han organitzat conjuntament entre la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat de les Palmes de Gran Canària i la Universitat de Navarra, i compten amb la col·laboració de l’Institut d’Història Jaume Vicens Vives, el Departament d’Humanitats de la Universitat Pompeu Fabra, el Centre d’Études des Mondes Moderne et Contemporain de la Universitat de Bordeaux-Montaigne i la Red Sucesión.

Podeu consultar el programa aquí

Retransmissió en STREAMING: