Vés enrere Taula Rodona al voltant del llibre: "Una deformación sin precedentes. Marcel Proust y las ideas sensibles" de Mauro Carbone

Una deformación sin precedentes se propone reencontrar, explorar y desarrollar la actualidad y la radicalidad de algunas de las cuestiones que la obra de Proust no deja de plantear a la filosofía.
05.05.2015

L'INSTITUT UNIVERSITARI DE CULTURA us convida a:

Ucrania

TAULA RODONA al voltant del llibre:

UNA DEFORMACIÓN SIN PRECEDENTES. Marcel Proust y las ideas sensibles. de Mauro Carbone.

Hi intervindran:

Mauro Carbone, autor del llibre i Prof. catedràtic d'Estètica de la Universitat de Lió III (Universitat Jean Moulin).

Josep Maria Bech, editor del llibre i Prof. titular d'Història de la Filosofia (UB).

Antonino Firenze, editor del llibre i Prof. agregat de Filosofia Contemporània (UPF).

Jordi Ibáñez, Prof. titular d'Estètica (UPF).

Dimarts 19 de maig 2015

19.00 hores