Vés enrere Seminari: "La democràcia del futur i el paper dels moviments socials actuals"

Seminari: "La democràcia del futur i el paper dels moviments socials actuals"

14 de febrero del 2013. Se presentará el libro "La democracia del futuro", después empezará la Mesa Redonda "Pensando los actuales movimientos sociales" y posteriormente se abrirá el debate.
07.02.2013

portadaPROGRAMA

• Obertura de l'acte: CEMS
  • Presentació del llibre "La democracia del futuro": Fundació Betiko
  • Comentari: Observatori del conflicte social
  • Taula Rodona "Pensant els actuals moviments socials" amb la intervenció de: Jordi Bonet, Emili Cortavitarte, Ricard Vilaregut, Iker Barbero i Observatori del deute.
  • Debat

DIA: 14 de febrer del 2013

HORA: 17.00 h

LLOC : Sala de graus Albert Calsamiglia. 40.035 (edifici Roger de Llúria) Campus de la Ciutadella. UNIVERSITAT POMPEU FABRA. Ramon Trias Fargas, 25. 08005 Barcelona