Vés enrere Seminari del CEMS i GRENS. Iguala y la violencia sistemática en México

Seminari del CEMS i GRENS. Iguala y la violencia sistemática en México

A cargo de Alfonso Colorado, UPF. 3 de febrero de 2015. Sala de Grados Albert Calsamiglia (40.035)
22.01.2015

L'INSTITUT UNIVERSITARI DE CULTURA i l'INSTITUT UNIVERSITARI D'HISTÒRIA JAUME VICENS I VIVES us conviden al SEMINARI del  CENTRE D'ESTUDIS SOBRE MOVIMENTS SOCIALS (CEMS)  en col·laboració amb el  GRUP DE RECERCA EN ESTATS, NACIONS I SOBIRANIES (GRENS)

2015-02-03IGUALA Y LA VIOLENCIA SISTEMÁTICA EN MÉXICO

A càrrec de:  Alfonso Colorado, UPF

Presenten:   Sonia Arribas i Enric Ucelay-Da Cal

La desaparició de 43 estudiants és l'última baula de la violència a Mèxic en els últims anys. El cas crida l' atenció perquè durant dècades aquest país, una important economia emergent, va ser un referent d'estabilitat política. La corrupció i el narcotràfic no arriben a explicar la complexitat d'una situació en la qual intervenen altres factors. Des d'una perspectiva històrica i estructural s'analitzarà Guerrero en relació amb altres contextos de violència (Chiapas, Michoacán, Chihuahua) i amb el conjunt del sistema polític mexicà.

DIA :  3 de febrer de 2015

HORA :  16.00h

LLOC :  Sala de Graus Albert Calsamiglia (40.035)

Edifici Roger de Llúria