Vés enrere Seminari: "Contratualização no ensino superior": el REUNI como estrategia de gestión en las universidades federales brasileñas."

27 de mayo de 2013. Angelina Uzín Olleros, de la Universidad Nacional de Entre Ríos, impartirá esta conferencia sobre la obra de Baidou, dentro del ciclo de conferencias del grupo de investigación del Centro de Estudios sobre Movimientos Sociales (CEMS).
27.06.2013

El CENTRE D'ESTUDIS SOBRE MOVIMENTS SOCIALS de l'INSTITUT UNIVERSITARI DE CULTURA us convida a:

Seminari

A càrrec de:

Rapahel Lacerda de Alencar. Universitat Federal de Rio Grande do Norte

Presentació:

Julia Nuño de la Rosa. Investigadora del Centre d'Estudis sobre Moviments Socials (CEMS)

DIA: Dilluns 1 de juliol del 2013

HORA: 12.00 hores

LLOC: Sala de graus 20.287 (edifici Jaume I). Campus de la Ciutadella. UNIVERSITAT POMPEU FABRA. Ramon Trias Fargas, 25 . 08005 Barcelona

Amb el suport del Comissionat per a Universitats i Recerca del DIUE de la Generalitat de Catalunya (Grup de Recerca del Centre d'Estudis sobre Moviments Socials, núm. d'expedient 2009 SGR 1035)