Vés enrere Seminari CEMS: Els Moviments Socials dels Anys Seixanta i Vuitanta i el seu Impacte en l'Actualitat

El Centro de Estudios sobre Movimientos Sociales del IUC les invita al seminario Els Moviments Socials dels Anys Seixanta i Vuitanta i el seu Impacte en l'Actualitat. Moviment Obrer, Veïnal, Antinuclear, Antimilitarista i Ecologista, que tendrá lugar los días 10 y 11 de diciembre.
05.12.2012

El CENTRE D'ESTUDIS SOBRE MOVIMENTS SOCIALS de I'INSTITUT UNIVERSITARI DE CULTURA us convida al seminari

Moviment Obrer, Veïnal, Antinuclear, Antimilitarista i Ecologista

Dilluns 10 de desembre