Vés enrere La Barcelona d'Orwell: Interactivitat, Noves Tecnologies i Espais de la Memòria

La Barcelona d'Orwell: Interactivitat, Noves Tecnologies i Espais de la Memòria

26 de febrero de 2013. Manuel Valentín Puerto imparte esta conferencia sobre el proyecto de Realidad Aumentada "labarcelonadeorwell" con el objetivo de rescatar las experiencias de la Barcelona en guerra (1936-1939).
21.02.2013

El MÀSTER EN ESTUDIS COMPARATIUS DE LITERATURA, ART I PENSAMENT de l'INSTITUT UNIVERSITARI DE CULTURA us convida a la conferència:

Barcelona Orwell

"La Barcelona d'Orwell: Interactivitat, Noves Tecnologies i Espais de la Memòria"

A càrrec de: Manuel Valentín Puerto. Historiador. Cofundador i principal investigador de @Cierto. Innovation Partners

Presentació: Miquel Berga

"labarcelonadeorwell" és un projecte de Realitat Augmentada de l'empresa @Cierto.Innovation Partners, desenvolupat a través de la plataforma gratuïta Layar, amb l'objectiu de rescatar les experiències de la Barcelona en guerra (1936-1939).

DIA: Dimarts 26 de febrer del 2013
HORA: 16.00 hores
LLOC: Sala de graus Albert Calsamiglia 40.035 (edifici Roger de Llúria). Campus de la Ciutadella. UNIVERSITAT POMPEU FABRA. Ramon Trias Fargas, 25. 08005 Barcelona

Amb el suport de: Pla de Mesures de Foment per als Màsters Universitaris de la UPF