Vés enrere Jornades: Teoria i anàlisi del discurs

Jornades: Teoria i anàlisi del discurs

21, 28 de abril y 5, 12 y 19 de mayo de 2015. El Centro de Estudios sobre Movimientos Sociales organiza estas jornadas con el objetivo de impulsar una plataforma de discusión entre doctorandos sobre diferentes corrientes del análisis del discurso.
06.05.2015

L'INSTITUT UNIVERSITARI DE CULTURA i el CENTRE D'ESTUDIS SOBRE MOVIMENTS SOCIALS us conviden a:

Jornades CEMS

Jornades

TEORIA I ANÀLISI DEL DISCURS

Aquestes jornades sobre teoria i anàlisi del discurs volen impulsar una plataforma de discussió entre doctorands sobre diferents corrents de l’anàlisi del discurs: des del Critical Discourse Analysis (van Dijk, Fairclough, Wodak), passant per la història conceptual (Koselleck), l’Escola de Cambridge (Pocock/Skinr), fins a teories del discurs postestructuralistes (Foucault, Laclau/Mouffe). L’objectiu és crear un espai de discussió on els participants en les jornades debatin problemes teòrics, metodològics i empírics relacionats amb els seus projectes de recerca.

El nostre objectiu és que entre tots els doctorands puguem discutir, suggerir i compartir coneixements a partir dels projectes presentats.

Participants:

Doctorands d'humanitats, comunicació, ciències socials i periodisme de la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelona.

Dimarts 21 d’abril / 28 d’abril / 5 de maig / 12 de maig / 19 de maig

De 10.00 a 14.30 hores