Vés enrere Jornada "¿Què vol dir polititzar-se avui? De la política a la filosofia i de la filosofia a la política"

1 de julio de 2014. Con la participación de José María Ripalda (UNED), Jose Enrique Ema (UCLM - Podemos) y Eduardo Maura (UCM - Podemos) entre otros.
26.06.2014

2014-07-01FotoEl CENTRE D'ESTUDIS SOBRE MOVIMENTS SOCIALS de l'INSTITUT UNIVERSITARI DE CULTURA us convida a:

JORNADA

QUÈ VOL DIR POLITITZAR-SE AVUI? DE LA POLÍTICA A LA FILOSOFIA I DE LA FILOSOFIA A LA POLÍTICA

10.00 h · Presentació de la jornada,

a càrrec de Sònia Arribas (UPF)

10.15 h · "El afuera de la filosofía",

a càrrec de José María Ripalda (UNED)

11.30 h · "Politización, pensamiento y subjetivación"

a càrrec de José Enrique Ema (UCLM, Podemos)

13.00h · "Filosofía, política y crisis de régimen",

a càrrec d' Eduardo Maura (UCM, Podemos)