Vés enrere Maurizio Ghelardi imparteix la conferència "Aby Warburg e l'Antropologia"

Maurizio Ghelardi imparteix la conferència "Aby Warburg e l'Antropologia"

La conferència va tenir lloc el passat 22 de febrer en el marc del Màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament
01.03.2017

Maurizio Ghelardi ( Scuola Normale Superiore di Pisa) va impartir una conferència al curs Imatge i Text de la professora Victoria Cirlot al Màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament. Maurizio Ghelardi és, actualment, un dels millors coneixedors de l'obra de Warburg, que ell mateix ha editat i traduit. Després de diverses estades de recerca al Warburg Institute de Londres, el seu darrer llibre publicat a France, porta com a títol: Aby Warburg et "la lutte pour le style" (2016). A Espanya acaba d'aparèixer la seva edició del diari romà de Gertrud Bing i Aby Warburg.

Podeu consultar el text de la conferència en aquest enllaç.