Vés enrere [Taula Rodona] Què ens ha ensenyat Sarajevo? | 13 de desembre del 2021

[Taula Rodona] Què ens ha ensenyat Sarajevo? | 13 de desembre del 2021

Et convidem a la Taula Rodona "Què ens ha ensenyat Sarajevo?", que tindrà lloc el proper dia 13 de desembre a la Universitat Pompeu Fabra. Continua llegint per assabentar-te de tots els detalls i consultar el cartell de l'activitat!
29.11.2021

Tenim una ocasió única de reunir quatre coneixedors i amants dels Balcans per conversar sobre Sarajevo i les múltiples petjades que ha deixat en la societat catalana: Tamara Djermanovic, professora i responsable del Grup de Recerca del Seminari d'Estudis Eslaus de l’Institut de Cultura de la Universitat Pompeu Fabra, Oriol López Badell, coordinador de l'Observatori Europeu de Memòries (EUROM) de la Fundació de Solidaritat de la Universitat de Barcelona, Ivan Zahínos, coordinador de relacions internacionals de medicusmundi mediterrània i Sandra Balsells, fotoperiodista, autora del llibre "Balkan in memoriam".

En un entorn acadèmic però desenfadat i proper, partint de les experiències personals per arribar a parlar dels projectes que en l’actualitat reprenen importància i irradien valors universals, sentirem parlar de Sarajevo, el seu passat, la seva actualitat, cultura, musica, imatge, paraula escrita i molt més...

Pots consultar el cartell de l'activitat al següent enllaç.

Modera: Milanka Ljubojevic ([email protected])

Què? Taula Rodona "Què ens ha ensenyat Sarajevo"?

Quan? Dilluns, 13 de desembre de 17:30h a 19h

On? UPF, sala Albert Calsamiglia, edifici Roger de Llúria, (Campus de la Ciutadella) o via zoom al següent enllaç

A qui va dirigit? Als professors d'història contemporània, cultura i ètica, estudiants, públic en general que tingui interès en el tema dels Balcans, cooperació internacional, periodistes, etc.