Vés enrere [CONFERÈNCIA] Dijous 18 de juny "las locomotoras de la historia: sobre una metáfora de Marx" a càrrec d'Enzo Traverso

04.06.2019

Enzo Traverso (Gavi, Itàlia, 1957) ha estat docent a la Universitat de París 8, EHESS i UPJV a Amiens, on ha estat professor de Ciències Polítiques. Des de 2013, és professor Susan and Barton Winokur d’Humanitats a la Universitat de Cornell, Ithaca, Nova York. Els seus llibres, que tracten de la història intel·lectual i política del segle XX, s’han traduït a una dotzena d’idiomes, entre els quals hi ha el castellà: A sangre y fuego: De la guerra civil europea (1914–1945) (PUV, 2010); La historia como campo de batalla: Interpretar las violencias del siglo XX (Fondo de Cultura Económica, 2012) i Melancolía de izquierda (Galaxia Gutenberg, 2018).

Per aquesta activitat es demana inscripció prèvia. Podeu fer-la a través d'aquest formulari