Vés enrere El professor Hans Belting impartirà la lliçó inaugural del Curs 2013-14 del Màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament.

El prestigioso historiador del Arte y Catedrático Emérito  de la Universidad de Karlsruhe, Hans Belting será el encargado de inaugurar el curso académico 2013-14 del Máster en Estudios Comparados de Literatura, Arte y Pensamiento.
02.10.2013

El prestigiós historiador de l'Art i Catedràtic Emèrit de la Universitat de Karlsruhe, Hans Belting serà l'encarregat d'inaugurar el curs acadèmic 2013-14 del Màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i pensament amb la conferència "Migration of Images: Aby Warburg reconsidered" presentarà l'acte el professor Amador Vega, catedràtic d'estètica del Departament d'Humanitats de la UPF i professor del Màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament.

L'Acte tindrà lloc el proper dimecres 9 d'octubre a les 18:00 a l'Auditori Mercè Rodoreda, dins l'edifici Mercè Rodoreda  del Campus de la Ciutadella.