Vés enrere Conferència: "The landscape seen from the bench"

Conferència: "The landscape seen from the bench"

4 de marzo del 2013. Michael Jakob impartirá esta conferencia en el marco de les actividades del Máster en Estudios Comparados de Literatura, Arte y Pensamiento.
Lee la noticia
26.02.2013

Barcelona Orwell

El Màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament de l'Institut Universitari de Cultura us convida a la conferència:

"The landscape seen from the bench"

A càrrec de: Michael Jakob. Professor d'Història i Teoria del Paisatge a l'Haute école du paysage, d'ingénierie et d'architecture (hepia) i de Literatura Comparada a la Universitat de Stendhal Grenoble-3; professor visitant a la Harvard Graduate School of Design.

Presentació: Isabel Valverde. Departament d'Humanitats de la UPF.

Llegeix la notícia

DIA: Dilluns 4 de març del 2013
HORA: 18.00 hores
LLOC: Auditori Mercè Rodoreda (23.s05). Campus de la Ciutadella. UNIVERSITAT POMPEU FABRA. Ramon Trias Fargas, 25. 08005 Barcelona