Vés enrere Conferència "¿Qué tipo de museo es el du quai Branly? Antropología y arte en los museos etnográficos contemporáneos?"

Conferencia a cargo de Anne-Christine Taylor, Directora del Departamento de Investigación y Enseñanza del Museu du quai Branly (París). Presentará Estela Ocampo. Miércoles 28 de noviembre a las 17.30 horas en el auditorio Mercè Rodoreda.
16.11.2012

El Màster en Estudis Comparatius de Literatura, Art i Pensament i el Centre Investigador en Primitivisme i Art Primitiu (CIAP) de l'Institut Universitari de Cultura us conviden a la conferència

"¿Qué tipo de museo es el quai Branly? Antropología y arte en los museos etnográficos contemporáneos?"

A càrrec d' Anne-Christine Taylor, directora del Departament de Recerca i Ensenyament del Museu du quai Branly (París).

Presentarà Estela Ocampo, professora de la UPF i coordinadora del Centre Investigador en Primitivisme i Art Primitiu (CIAP)

Dimecres 28 de novembre del 2012
17.30 hores