Vés enrere Cicle de seminaris sobre el pensament de Jacques Rancière: V sessió: "JACQUES RANCIÈRE: L'Espectador Emancipat"

7 de mayo del 2013. El Centro de Estudios sobre Movimientos Sociales (CEMS) del IUC os invita a la cuarta sesión del ciclo de seminarios sobre el pensamiento de Jacques Rancière, coordinado por: Sònia Arribas, Jordi Ibáñez y Daria Saccone.
29.04.2013

RanciereEl CENTRE D'ESTUDIS SOBRE MOVIMENTS SOCIALS de l'INSTITUT UNIVERSITARI DE CULTURA us convida a:

CICLE DE SEMINARIS SOBRE EL PENSAMENT DE JACQUES RANCIÈRE

V SESSIÓ:

"JACQUES RANCIÈRE: L'ESPECTADOR EMANCIPAT"

Coordinen:

SÒNIA ARRIBAS (CEMS - ICREA)

JORDI IBÁÑEZ

DARIA SACCONE (CEMS)
Departament d'Humanitats de la UPF

Per obtenir la documentació del seminari cal contactar amb Daria Saccone: [email protected]

DIA: Dimarts 7 de maig del 2013