Vés enrere "Transvasaments culturals i mirades creuades: la literatura comparada i el repte de l'intertext romàntic"

En el ciclo "Relevancia de la literatura comparada" organizado por el Grupo de Investigación en Literatura Comparada. 18/06/2012, 17.00 horas, auditorio del edificio Mercè Rodoreda.
13.06.2012

El GRUP DE RECERCA EN LITERATURA COMPARADA de l' INSTITUT UNIVERSITARI DE CULTURA us convida al cicle "RELLEVÀNCIA DE LA LITERATURA COMPARADA":

Saglia"TRANSVASAMENTS CULTURALS I MIRADES CREUADES: LA LITERATURA COMPARADA I EL REPTE DE L'INTERTEXT ROMÀNTIC"

A càrrec de DIEGO SAGLIA, professor de la Universitat de Parma

Dilluns 18 de juny del 2012
17.00 hores
Auditori de l'edifici Mercè Rodoreda
Campus de la Ciutadella
UNIVERSITAT POMPEU FABRA
Ramon Trias Fargas, 25-27. 08005 Barcelona

Amb el suport del Projecte de Recerca del Ministeri d'Economia i Competitivitat del Pla Nacional de I+D+i FFI2011-28728.