Vés enrere [Seminari] Filosofia intercultural: necessitem epistemologies heterodoxes? | 16 de maig del 2022

Filosofia intercultural: necessitem epistemologies heterodoxes?
28.04.2022

La filosofia intercultural és una nova orientació en la filosofia acadèmica. Fins ara, el cànon de la filosofia s’ha orientat vers Europa i Nord-Amèrica. La filosofia intercultural, en canvi, escolta el pensament dels altres. D’aquesta manera, podem fer front a les limitacions dels modes de pensar i percebre europeus. Tenen drets els arbres i les muntanyes? Tenint en compte la crisi ecològica, és important acceptar noves perspectives.

La Dra. Ursula Baatz és filòsofa i publicista de formació. Compta amb una dilatada carrera com a periodista radiofònica (ORF Ö1-Ciència i religió) i professora de Filosofia intercultural en la Universitat de Viena i la Universitat de Klagenfurt. És cofundadora de la revista filosòfica polylog-Zeitschrift für interkulturelles Philosophieren. Ha fet diverses estades de recerca per Àsia i Amèrica Llatina. És membre de l’Institut Herbert C. Kelman per a la Transformació Interactiva de Conflictes (Viena-Jerusalem). Des de fa molts anys, practica el zen i és professora de mindfulness.

Seminari: Intercultural Philosophy: Do we need heterodox epistemologies?
A càrrec de: Ursula Baatz (Institut für Philosophie, Universitat de Viena)
Data: dilluns, 16 de maig de 16h a 18h
Online: Sol·licita l'enllaç a [email protected].

Obert a tota la comunitat universitària.