Vés enrere Membres del PAS de la UPF participen en estades de formació a institucions sòcies europees

Gràcies als ajuts de mobilitat  Erasmus + Europa 10 membres del PAS han pogut gaudir de l’experiència d’una estada a universitats sòcies europees durant el curs acadèmic 2017-2018
20.02.2017

10 membres del PAS de la UPF han tingut l’oportunitat de visitar les institucions següents:
Università Commerciale Luigi Bocconi, Universitat de Copenhague, Technical University of Denmark, University of Cambridge, University of Southern Denmark (SDU), KTH Royal Institute of Technology, BI Norwegian Business School, King's College London, University of Roehampton, University of Edinburgh/University of Amsterdam.

CBS Xavier Martínez

BI Norwegian Business School, fotos de Xavier Martínez

Technical University of Denmark, fotos de Carme Cantos

Universita Commerciale Luigi Bocconi, fotos d’Olga Aguilar

A la tornada de la seva estada,les persones beneficiàries han compartit la seva experiència o bé amb els seus companys d’equip o bé presentant les seves memòries que en breu es podran consultar.