Vés enrere Docents d’institucions de països associats al Programa Erasmus+ han impartit classes magistrals a la UPF

Gràcies als ajuts de mobilitat Erasmus + Internacional professors internacionals han pogut gaudir de l’experiència d’una estada de docència a la UPF (2016-2019)

11.07.2019

Zhuo Yang, professora de la East China University of Political Sciences and Law, ha impartit classes en l'àmbit de la traducció jurídica als estudiants de la UPF en Traducció i Ciències del LLenguatge.

Yuanfeng Wang, professora de la China University of Political Science and Law. La Yuanfeng Wang, a banda d'impartir docència en l'àmbit del dret i la criminologia, va ser convidada a visitar la Comissaria de Mossos d'Esquadra de Terrassa.

Ridho Al-Hamdi, professor de la Universitat de Yogyakarta (Indonèsia), va impartir docència en l’àmbit de les Relacions Internacionals i diplomàtiques, especialment en els impactes actuals, dins dels Estudis Globals i d’altres dirigits pel  departament d’humanitats.

Guo Zyguan, professora del College of Criminal Justice, China University of Political Sciences and Law, va impartir docència en Llei criminal europea i internacional, “Exclusionary rules” i Justícia Criminal a Xina.

Marianne Sison, professora del departament de Media i comunicacions  RMIT University (Australia), va impartir sessions sobre Ciències socials i Comunicació, en els estudis de Publicitat i Relacions Públiques.

Adriana Kempt, catedràtica del departament de Sociologia i Antropologia de la universitat de Tel Aviv, va impartir sessions promogudes per grups de recerca vinculats al departament de Ciències Polítiques i Socials.

Al mateix temps que aquests docents gaudien de beques  Erasmus+ Internacional  per impartir docència a la UPF, els professors de la UPF també  han impartit docència a d’altres institucions europees i internacionals, com ara:

Helena Ramalhinho, del departament d'Economia i Empresa (RMIT, Melbourne Australia) (bloc)

El professor Antonio Pablo Ladrón del departament d'Economia i Empresa de la UPF, ha impartit docència a la BINUS.

Els fons Erasmus+ ens permeten seguir generant nous vincles amb institucions de reconegut prestigi i alhora enfortir els ja existents, afavorint la prospecció de possibles nous projectes de col·laboració acadèmica, de recerca i institucional.

Erasmus+