Vés enrere

Conferència Tardes d'Emprenedoria

Despegar: de 0 a 100 en tu proyecto empresarial

27.04.2017

Una de les incògnites més importants a l’hora de llançar-se a crear una empresa és com superar cadascuna de les etapes per les que s’han de passar per arribar a constituir-la. En Chistrian Rodríguez, emprenedor en sèrie, ens acompanyarà a Tardes d’Emprenedoria en una sessió on analitzarà tots els reptes als que s’enfronten els emprenedors durant el seu trajecte empresarial: des del naixement de la idea fins el desenllaç final, passant per co-founder, equip, MVP, inversors, creixement, entorn, mercat, etc.

En Christian comença les seves primeres incursions al món laboral amb 16 anys, combinant la gestió d’events amb els seus estudis, i amb els 18 ja va crear la seva primera empresa. Des d’aquest moment en endavant, ha estat fundador de més de 7 companyies de diferents sectors: publicitat, turisme, hosteleria i e-commerce, i tot això amb el denominador comú de la innovació i la tecnologia.

Desprès d’haber estat alumne de l’Executive MBA de la UPF Barcelona School of Manangement, és professor, col·laborador i conferenciant a la Universitat Pompeu Fabra, Blanquerna i Esade; Board Member de Grupo Hawkers (Hawkers, Northweek, Wolfnoir, Miss Hamptons, Bratleboro); membre i mentor a acceleradores com Conector, Numa, Ship2B o Founder Institut; i Soci de Sitka y Akola. A més, és l’autor del llibre Despegar, i alguns dels projectes més destacats de la seva carrera han estat ByHours.com, Northweek, WashRocks, Urban Secrets, Netip, i Spotbus, entre d’altres.

Si teniu esperit emprenedor i voleu endinsar-vos a l’aventura de crear el vostre propi negoci, no dubteu en apuntar-vos a la conferencia el proper 29 de novembre a la UPF Barcelona School of Management, a les 19:00 h.

Inscriut'hi!

Organitza: