Vés enrere Tret de sortida a una nova edició del programa Explorer a la UPF

Tret de sortida a una nova edició del programa Explorer a la UPF

Proporcionarà formació i suport a 19 participants perquè facin realitat els seus projectes empresarials innovadors

27.01.2022

El programa de formació en emprenedoria Explorer ha obert un nou capítol a la UPF. Aquest 26 de gener s’ha celebrat l’obertura de l’edició d’enguany, que oferirà formació i suport a 19 participants, estudiants i alumni de la Universitat principalment, perquè facin realitat els seus projectes empresarials innovadors.

Explorer és una iniciativa promoguda pel Banc Santander mitjançant Santander Universitats, juntament amb el Centro Internacional Santander Emprendimiento (CISE). La Unitat d’Innovació - UPF Business Shuttle gestiona la participació de la Universitat en el programa.

A la sessió inaugural, els responsables de dinamitzar el programa a la UPF n’han detallat el funcionament als participants. La jornada ha servit també per presentar els representants de l’organització d’orientadors professionals ASENCAT que acompanyaran els equips per ajudar-los a madurar els seus projectes.

Al llarg del programa, que finalitzarà el 24 d’abril, els emprenedors modelaran les seves propostes en sessions de formació temàtiques amb experts i alumni Explorer. Estaran dedicades a aspectes clau de l’emprenedoria com ara la validació de models de negoci, les projeccions financeres, la comunicació i les presentacions comercials, entre d'altres.

L’edició d’enguany es tancarà amb una final on cada equip presentarà el seu projecte davant d’un jurat. Els impulsors de la proposta guanyadora aconseguiran l’accés a l’anomenat ‘Explorer Trip’, una estada d’una setmana al hub d'innovació EIA - European Innovation Academy de Porto al mes de juliol, juntament amb els equips guanyadors a la resta d’universitats participants en el programa Explorer d’Espanya, Argentina, Xile i Mèxic.