Vés enrere El programa Explorer ofereix formació en línia i mentoria per dur a terme projectes emprenedors

Hi poden participar estudiants i alumni de la UPF d'entre 18 i 31 anys. El termini d’inscripció estarà obert fins el proper 9 de desembre.

10.11.2021

Una nova convocatòria del programa Explorer ofereix als estudiants i alumni de la UPF formació en línia i mentoria perquè duguin a terme projectes empresarials innovadors. Els participants tindran la possibilitat de connectar amb una comunitat internacional d'emprenedors, validar la seva idea de negoci i desenvolupar les habilitats necessàries per transformar-la en una solució viable i sostenible.

El programa, de 12 setmanes de duració, es durà a terme entre el 24 de gener i el 24 d’abril de 2022. Per participar-hi, és necessari inscriure’s a la pàgina web del programa fins el proper 9 de desembre. S’hi poden inscriure de manera individual o en equip candidats de qualsevol estudi que tinguin entre 18 i 31 anys, però no s’hi acceptaran empreses ja constituïdes.

L’edició del 2021 comptarà amb sessions sobre validació de models de negoci, projeccions financeres, comunicació i presentacions comercials, entre d'altres. Així mateix, els participants podran aprendre en sessions interactives amb experts i alumni Explorer.

Els equips que liderin els projectes més destacats de la present edició gaudiran, a l'estiu del 2022, de l''Explorer Trip', una setmana d'immersió, juntament amb centenars d'emprenedors, al hub d'innovació EIA - European Innovation Academy de Porto.

Explorer és una iniciativa promoguda pel Banc Santander mitjançant Santander Universitats, juntament amb el Centro Internacional Santander Emprendimiento (CISE). La Unitat d’Innovació - UPF Business Shuttle gestiona la participació de la Universitat en el programa.

Pictolex, la idea guanyadora al 2020

La proposta guanyadora en l’edició anterior d’Explorer a la UPF va ser Pictolex, una idea de negoci per crear documents jurídics en format de còmic, utilitzant un llenguatge senzill i amb plena validesa legal. La impulsora del projecte és l’alumni del doble grau en Dret i Economia de la Universitat Carlota Albanell.

Després d’obtenir aquest reconeixement, Albanell explicava que el programa serveix per fer “una primera introducció a l’emprenedoria” i obtenir els coneixements bàsics necessaris “per sortir al món amb el teu negoci”.