Vés enrere El programa Akademia busca estudiants innovadors

El programa Akademia busca estudiants innovadors

Els participants treballaran en casos pràctics juntament amb alumnes d'altres universitats i desenvoluparan un algoritme basat en intel·ligència artificial.

01.10.2021

El programa de formació en innovació Akademia, impulsat per la Fundación Innovación Bankinter, ha obert una nova convocatòria. Aquesta iniciativa, adreçada a estudiants universitaris de qualsevol disciplina, ofereix formació sobre les tendències tecnològiques amb més futur i estratègies per aprendre a crear productes i serveis innovadors

Amb l'ajuda d'experts en innovació, tecnologia i emprenedoria, els participants treballaran en dos casos pràctics juntament amb alumnes d'altres universitats, durant els quals desenvoluparan un algoritme basat en intel·ligència artificial.

La nova edició d’Akademia compta amb vuit sessions d'una hora de durada, que es duran a terme en línia i en directe, dedicades a temes com la innovació, les telecomunicacions, l’energia, com serà el món l'any 2030, el big data, els algorismes i el món quàntic.

Hi ha tres horaris disponibles: els dilluns de 16 a 17, els dimecres de 12:30 a 13:30 i els divendres de 12 a 13. El termini de presentació de sol·licituds estarà obert fins els dies 14, 22 o 29 d’octubre, en funció del grup escollit.

Més informació i inscripcions a la pàgina web del programa.