Vés enrere El Fòrum d’Inversió Seed Deep Tech Barcelona busca projectes tecnològics emprenedors

Aquesta trobada posarà en contacte startups de base tecnològica i inversors el proper 13 d’octubre. El termini de presentació de candidatures estarà obert fins el 26 de setembre.

03.08.2021

Els projectes emprenedors de base tecnològica tindran una oportunitat per connectar amb inversors gràcies al Fòrum d’Inversió Seed Deep Tech Barcelona. La jornada, organitzada per Esade BAN, Barcelona Activa, UPF, UB, UAB, UPC i UOC, es durà a terme el dia 13 d'octubre.

Aquesta iniciativa està adreçada a projectes emprenedors de l’àmbit deep tech en etapes pre-seed i seed provinents de les universitats catalanes i d’altres centres de recerca. El termini de presentació de candidatures s'ha ampliat fins el proper 26 de setembre.

S’hi poden presentar projectes relacionats amb els materials avançats, la intel·ligència artificial, el blockchain, la robòtica, la fotònica, l’electrònica, la computació quàntica i les tecnologies de l’espai, amb necessitats de finançament entre 200.000 i dos milions d’euros. Els projectes de biotecnologia no estan inclosos en la convocatòria perquè aquest sector ja disposa d’un fòrum d’inversió de referència durant el mes d’octubre.

Un comitè de selecció, format per les entitats promotores i altres agents de l'ecosistema, escollirà entre sis i vuit startups perquè presentin les seves propostes el dia 13 d'octubre, a les 17:00, davant de business angels, entitats de capital risc i corporacions.

El Fòrum d’Inversió Seed Deep Tech Barcelona forma part de Barcelona DeepTech Node, una iniciativa de Barcelona Activa i les cinc universitats públiques de Barcelona per accelerar l'accés al mercat d'startups científiques i tecnològiques.

Més informació i inscripcions