Vés enrere Taula Rodona d'Emprenedoria: la medicina del futur

Taula Rodona d'Emprenedoria: la medicina del futur

Aquest esdeveniment virtual mostrarà el proper 28 d’abril les experiències d’estudiants i alumni de la UPF que estan impulsant projectes innovadors en l’àmbit de la salut

22.04.2021

Les transformacions que està experimentant el sector sanitari obren un ventall d’oportunitats per desenvolupar noves idees que contribueixin a cuidar la salut de les persones. El proper 28 d’abril, a les 11.30 hores, la Taula Rodona d'Emprenedoria: la medicina del futur mostrarà alguns projectes innovadors en l’àmbit de la salut impulsats per estudiants i alumni de la UPF.

Hi participaran:

• Marc Güell, alumni UPF del doctorat en Biomedicina i professor de la UPF, impulsor dels projectes S-BIOMEDIC, eGenesis Bio i Integra Therapeutics.
  • Marina Martínez, alumni UPF d’International Business Economics, i Anna Aguiar, estudiant d’Esade, creadores del projecte T-COR, un dispositiu que permet detectar de manera precoç el risc de patir un infart.
  • Álvaro Martínez, estudiant del grau en Enginyeria Biomèdica, i Nadia Pérez, estudiant del grau en Medicina, responsables del projecte MASKIN, una mascareta transparent segellada amb ultrasons i amb tecnologia d’última generació.

Modera:

• Albert Domingo, director de l'àrea tecnològica i digital d'UPF Ventures, coordinador d'emprenedoria i professor a la UPF.

Aquesta activitat virtual està organitzada pel Servei de Carreres Professionals de la UPF, la Unitat d'Innovació UPF - Business Shuttle i UPF Ventures.

Les places són limitades i per participar-hi és necessària la inscripció prèvia.