Vés enrere En marxa una nova edició del programa d'emprenedoria Explorer

En marxa una nova edició del programa d'emprenedoria Explorer

Proporcionarà formació i assessorament a estudiants i alumni perquè impulsin idees de negoci amb impacte social

27.01.2021

Aquest 27 de gener ha començat una nova edició del programa de foment de l’emprenedoria Explorer a la UPF. Fins el 26 d’abril, els estudiants i alumni participants obtindran formació i assessorament per portar a terme idees de negoci amb impacte social, que contribueixin a donar resposta als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) 2030 de les Nacions Unides.

Explorer és una iniciativa promoguda pel Banc Santander mitjançant Santander Universitats i dirigida pel Centre Internacional Santander Emprendimiento (CISE). La Unitat d’Innovació - UPF Business Shuttle gestiona la participació de la Universitat en el programa.

Durant les properes setmanes, els 27 participants de la UPF donaran forma a les seves propostes i aprendran conceptes d’emprenedoria útils mitjançant sessions de formació, jornades de treball en grup i xerrades d’experts.

Al final d’aquest període, cadascuna de les universitats participants en la iniciativa escollirà un equip perquè passi a una segona fase de formació addicional, que es durà a terme al juliol en un centre d'innovació de Lisboa anomenat European Innovation Academy. Aquests projectes optaran també als premis Santander X.

A la jornada inaugural, els responsables d’Explorer a la UPF han explicat als participants els objectius i el funcionament del programa. Els futurs emprenedors també han conegut els representants de SECOT, una associació de directius que tutoritzaran els projectes per assessorar els participants. Finalment, l’experta en competències professionals Marta Zaragoza ha ofert una xerrada sobre emprenedoria.