Vés enrere 'De la ciència al mercat': formació en emprenedoria científica i transferència de coneixement

Aquest curs gratuït està adreçat a estudiants i titulats de màster i doctorat

02.11.2020

Ajudar els científics a convertir els seus coneixements en productes i serveis amb impacte a la societat és l’objectiu del programa 'De la ciència al mercat'. Aquest curs formatiu gratuït promourà l’emprenedoria científica entre estudiants i titulats de màster i doctorat, que aprendran els fonaments de la creació d’empreses i la transferència de coneixement.

El programa es durà a terme entre gener i març del 2021 i consta de 120 hores de formació en emprenedoria, valorització i protecció del coneixement, gestió empresarial i habilitats útils per crear una empresa. A més, cada projecte disposarà d’entre dues i deu hores de tutoria individualitzada amb experts del sector.

‘De la ciència al mercat’ és una iniciativa impulsada per la UPF, la UB, la UAB i la UPC. Compta amb el suport del Departament d’Empresa i Coneixement i del cofinançament del Fons Social Europeu, i s'emmarca en el Programa Catalunya Emprèn i en el Programa per promoure l’emprenedoria territorial especialitzada (Programa PRIMER de preacceleració).

El formulari d’inscripció està disponible a la pàgina web del programa.