Vés enrere El programa The Collider connectarà científics i emprenedors per crear empreses innovadores

Aquesta iniciativa de la fundació Mobile World Capital Barcelona ha obert una nova convocatòria que rebrà candidatures fins el proper 31 de maig

30.04.2020

The Collider, el programa transferència tecnològica de la fundació Mobile World Capital Barcelona, ha obert una nova convocatòria. Aquesta iniciativa vol connectar científics i emprenedors perquè col·laborin en la creació d’empreses de base tecnològica innovadores, que transformin els resultats de la recerca científica de les universitats i centres de recerca en productes o serveis.

El programa està adreçat a investigadors que desitgin explorar l’aplicabilitat dels seus coneixements. The Collider busca tecnologies amb un nivell de maduresa (o TRL) d’entre els graus 3 i 6 que donin resposta a reptes industrials relacionats amb la salut, la indústria 4.0, l’energia i la mobilitat.

Entre totes les propostes rebudes, l’organització n’escollirà 15 perquè participin en aquest programa que es durà a terme entre el proper setembre i mitjans del 2021. Els participants rebran formació i assessorament de la xarxa de mentors i experts de Mobile World Capital Barcelona i disposaran també d’accés a finançament.

El programa s’estructura en tres fases: la primera estarà dedicada a la validació tecnològica del projecte científic i a la creació d’equips mixtos entre investigadors i emprenedors. La segona servirà per identificar i validar l’oportunitat de negoci i per definir el pla d’acció. Finalment, a la tercera fase, tots aquells projectes que es constitueixin com a societat podran accedir a una inversió de fins a 50.000 euros en forma de crèdit participatiu convertible perquè desenvolupin un mínim producte viable.

El termini d’inscripcions estarà obert fins el proper 31 de maig. Els membres de la UPF interessats en participar-hi poden escriure un correu a l’adreça [email protected].