Vés enrere L’Innobus aproparà el talent universitari a l'ecosistema empresarial

L’Innobus aproparà el talent universitari a l'ecosistema empresarial

Aquest programa vol impulsar la capacitat innovadora dels estudiants i fomentar el seu contacte amb les empreses metropolitanes

10.03.2020

El programa Innobus vol apropar el talent de les universitats a l'ecosistema empresarial del territori metropolità. Aquesta iniciativa d’Innobaix, l’Agència per a la Innovació i el Coneixement del Baix Llobregat i L’Hospitalet, s’adreça a joves universitaris, graduats o a punt de ser-ho, amb l’objectiu d’impulsar la seva capacitat innovadora i de fomentar el seu contacte amb les empreses.

Els participants pujaran a l’anomenat ‘Bus de la Innovació’ per recórrer l’àrea metropolitana de Barcelona tot fent parada a empreses d’alt potencial, que rebran els universitaris i els plantejaran reptes d’innovació. Després, els participants hauran de desenvolupar els seus projectes amb l’assessorament de mentors, i finalment els presentaran a les jornades sobre emprenedoria BizBarcelona. Les propostes optaran a premis econòmics, beques per desenvolupar les seves idees, formació i accés a una incubadora.

Poden participar al programa Innobus persones amb estudis universitaris finalitzats o en el darrer any, menors de 45 anys i residents a l'àrea metropolitana de Barcelona. La sessió informativa sobre aquesta iniciativa es durà a terme el proper 27 de març. Les persones vinculades amb la UPF que hi vulguin participar han d’enviar prèviament un correu a l’adreça emprenedoria [@] upf.edu.